About Me

2007年11月28日星期三

道歉

在这...
我要沉重的为耀杰向所有的学记说声对不起......
学哥学姐.....
真的很对不起.....
耀杰的话虽然口气重了些......
但他是没有意的......

不能否认..
刚得到这消息时.....
我也不能接受....
我也跟耀杰同感.......
但是看了学哥学姐的留言后.....
我学会看开了....

但是我还是要谢谢学哥学姐.....
谢谢你们一直以来的照顾于帮助.....
我们才有勇气踏出第一步....
没有你们...
我也不会认识那么多学记的学哥学姐.....

我和耀杰想大家道歉.....
学哥学姐...
对不起.....


伟德,
kenny.

2 条评论:

loh shin wei 说...

Hi, Very happy to visit this new world. this is the first time i visit a "blog". first of all very proud every year chung hwa also got sin chew student reporters. if i know that they only choose 3 from each school, then i will not sign all the forms. Let you all go and meet pengetua. But frankly speaking, you all had done your best. so, please do not feel disappointed or hurt or any negative feeling. who said this is once in a life time? our Ex student Pang Mei Chin 2004 Form 4, she didn't get in that year, she joined the following year one. If you really interested in being a student reporter, come and try at "zhong xue sheng", they have interesting activities too. This is not yet the end of the world.

Well, since this is the first time i drop here, come on, why don't you clap hands for my good try?

Apologize is something very sincere from our heart. so please say it yourself. I know it is hard. once you had started, it is a normal speech. in your future relationship (with family or even girl friend), is a brave step. ok? i know you can do it. good night everybody.

Kevin Lee 说...

伟德:

这是学记负责人的话:

每间学校只能录取3个学记,我们很难选,全部都很优秀和有心。现实就是这样,需要经历无数考验,如果你没有被录取当学记,不要失望,以后还有很多学习机会。就如我时常讲的:我不会被打败的!

你并没有错,
无须道歉。
错的人不是你。

其实我也很难过的。
你们伤心,
我们也不会好过。

同样的,
是我的话,
我也不能接受这消息。
我可能比你们更伤心。

今天的挫折,
可以成为明日的推动力。
愿与你共勉。