About Me

2008年3月11日星期二

遗弃.好不好

一个一直很深爱的人,为了他的爱人而当面拒绝你.......
那种感觉是怎样的.......
一个一直跟你相依为命的异性,突然有三者的介入,而且那个第三者在他心目中的地位是比你来得重要时........
那种感觉又是怎样的.....

对我来说已经习惯了.....
没有什么特别的......
我还能撑到现在全都是因为有妹妹在支持我,鼓励我....
我已经没有能力接受失败了.....
我要坚强...要迈向我的最高点.....
虽然我的最高点在别人的眼里不算是什么.....
但是只要能够达到.....我就很开心了...

最近的心情一直很不稳定.....
没有想象到的事情一而再的发生......
四周围的人一个一个地慢慢得罪.....
越期待的事情就在我不想发生的时候发生....
我到底有什么错.....
爱一个人有罪吗?

最紧才发现春来一直暗恋的佩欣....
竟然是我认识已久的佩欣....
头头是不敢相信的....
但是看了她的friendster后.....
已经证实是真的了.....
佩欣对不起.....
我一直都把你当成金牙的看待.....
我以后不会叫你金牙了.....

爱来过.....
也曾经停留过.....
但是爱少了温暖的双手去温和它....
它是会慢慢的消失的....
就像磁铁.....
少了铁的配合.....磁铁的磁性是会消失的...

9 条评论:

bIG BIg cRaB 说...

which pei xin is it???
the new student the juz transfer to ur school this year???? 4b d???

叶子 说...

ya, she is in 4b now...
why? u know her?

匿名 说...

Owh come on, is blog doing some kind of love activities? How come most of the bloggers are talking about loves including u? =( Well yeah love will come and go, it is like holding a net and watching a butterfly flying around. If u going to catch it, u'll need some effort; if u dont even want or scared to catch it, there will be no hope. Well then, there is certain ways to catch it too, do it with ur heart, so u wont regret on ur choices. U arent same like me, i am dull, u are special. Catching is a piece of cake for u. And its grateful to have someone as ur support, it is painful without out. I'm good with my family. :) Anyway, i'll finish up ur banner soon. So wait till and see. A good product worth waiting. :P

匿名 说...

It is painful without one*

p/s = Spelling mistakes.

叶子 说...

Shaun,
love is just about nothing....
i cant do it anymore....
what can i do....

continue catching? i dont think so

i think i should stop now.....
many youngster are too powerful now, i cant handle it now....
so i just can let go......

说...

他是你小学朋友?

说...

哦对了...
还有哦...
你说的..我暗恋..
=.=拜托..
改下..
不是暗恋...
我没有喜欢他的意思...
请改1下...
谢哦...
我没喜欢人..所以不用谢什么我的...东东..
你写你认识他就行了..
不用把我拉进去哦..
谢了

匿名 说...

Lol. Just Ask, Believe, and Recieve it. :) Do everything with that, then u'll success.

叶子 说...

ask what?
believe what?
and recieve what?

i dun really understand